Miami Focus – suoraa puhetta tekijöiltä tekijöille

B2B-sisältöstrategia: Dark social

Tervetuloa 24.5. klo 10–11 järjestettävään maksuttomaan webinaariin, joka käsittelee B2B-sisältöstrategiaa dark socialin näkökulmasta.

B2B-ostopolut ovat pitkiä ja kompleksisia, mikä asettaa omat haasteensa sisältöstrategian luomiselle. Lisäksi elämme dark socialin aikakautta, jolloin kaikkea ei voi mitata, ja asiakkaan eteneminen ostopolulla jää suurimmaksi osaksi pimentoon. Mitä tulee huomioida erityisesti B2B-sisältöstrategiassa ja miten dark social vaikuttaa sisältöstrategiaan sekä sisällön tuottamiseen?

Zoomissa järjestettävässä webinaarissa äänessä ovat Miamin Content Marketing Specialist Teija Välinoro sekä Digital Marketing Consultant Anni Karjalainen.

Ilmoittautuminen on auki 24.5. klo 9.59 asti. Kaikille ilmoittautuneille toimitetaan automaattisesti webinaarin tallenne.

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*
Tilaa uutiskirjeemme

Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietosuojaselosteemme.

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.