Näy laajoille kohderyhmille

Suunnittelemme ja toteutamme yrityksellesi tuloskeskeiset Facebook-mainonnan kampanjat. Facebook-mainonnassa toimii parhaiten jatkuvan mainonnan malli yksittäisten kampanjoiden sijaan. Instagram-mainonta tapahtuu myös Facebookin mainosalustan kautta.

Facebook-mainonta

Hyödynnä sekä Facebook- että Instagram-mainontaa

Mainonta Facebookissa ja Instagramissa on tehokas tapa tavoittaa kerralla suuria ihmisjoukkoja. Toisaalta kohderyhmät pystytään rajaamaan hyvinkin tarkkaan, jolloin viesti saadaan perille kustannustehokkaasti juuri halutulle joukolle. Erityisesti kuluttaja-asiakkaiden tavoittamiseen Facebook on loistava paikka, mutta myös useimmat yritykset ovat nykyään siellä – toivottavasti myös sinun.

Instagram-mainonta tapahtuu myös Facebookin mainosalustan kautta. Instagram on Facebookia kuvapainotteisempi, joten siellä mainoksissa kannattaa panostaa visuaalisuuteen ja sitä tukevaan ytimekkääseen tekstisisältöön.

Facebook-mainonnan

Facebook-mainonnan avulla voit mm.

  • Tuottaa liidejä myynnille
  • Tisätä verkkosivuliikennettä
  • Markkinoida verkkotapahtumia
  • Lisätä verkkokaupan myyntiä
  • Kasvattaa yrityksen tunnettuutta
  • Tehdä uudelleen mainontaa aikaisemman kampanjan kohderyhmälle
  • Jaella sisältöjä laajalle yleisölle.

Miksi valita meidät?

Läpinäkyvä mainonnan yhteistyömalli

Läpinäkyvyys on tärkeä osa tekemistämme. Palavereissa tuomme kehitysehdotukset ja käymme läpi tehdyt toimenpiteet yhdessä läpi. Operoimme aina asiakkaidemme tileiltä, jolloin datan omistajuus pysyy asiakkaillamme. Mainonnan tulokset näkyvät aina asiakkaillemme räätälöidyltä reaaliaikaiselta dashboardilta. Testaaminen on osa tärkeitä mainonnan toteuttamisen rutiineja, joka tuottaa aina oivalluksia sekä tuloksia asiakkaillemme.

Ammattitaitoomme luottavat nämä yritykset

Aiheeseen liittyvää tietoa

Luo kysyntää – tutustu demand generationiin
By

Luo kysyntää – tutustu demand generationiin

Suurin osa yrityksistä kamppailee markkinoinnin tuloksellisuuden kanssa, mutta samaan aikaan strategia ja tavoitteet loistavat poissaolollaan. Mistä elementeistä toimiva markkinointistrategia

Lue lisää
Google Analytics 4 vie web-analytiikan seuraavalle tasolle
By

Google Analytics 4 vie web-analytiikan seuraavalle tasolle

Web-analytiikkaa keräävä Google Universal Analytics eli tutummin Google Analytics on jäämässä historiaan, sillä se ei käsittele dataa enää 1.7.2023

Lue lisää
Sosiaalinen media – markkinointikanavien vertailu
By

Sosiaalinen media – markkinointikanavien vertailu

Mitkä sosiaalisen median kanavat yrityksesi kannattaisi valita markkinointikäyttöön? Vai pitäisikö yrityksesi näkyä joka kanavassa? Lue ohjeemme aiheesta.

Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset Instagram-mainonnasta

Suomessa Instagramin suosio ohitti vuoden 2021 aikana jo Facebookin: alustalla on yli 3 miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. Instagramissa etsitään tyypillisesti inspiraatiota, joten mainostajille maaperä on otollinen. Instagram on erinomainen paikka esimerkiksi brändimainontaan ja erilaisten kampanjoiden mainostamiseen.

Instagram-mainonnassa on käytettävissä useita eri mainosmuotoja: esimerkiksi yksittäisen kuvan sisältävä mainos, videomainos, karusellimainos ja Instagram Stories -mainos. Kohdentamiseen on runsaasti vaihtoehtoja, kuten Facebook-mainonnassakin.

Ammattilaisen tekemänä käytössäsi ovat kaikkien Instagram-mainonnan muotojen osaaminen ja tehokkaimmiksi havaitut käytännöt. Saat käyttöösi lisäresurssia, joka vapauttaa aikaasi muuhun ja tuottaa tulosta. Vaikuttava Instagram-mainonta vaatii tuekseen myös laadukasta sisältöä, jonka pystymme tarjoamaan sinulle osana kokonaisuutta.

Instagram-mainonnan hinta muodostuu kokonaispalvelustamme maksamastasi kuukausihinnasta, johon kuuluvat kampanjoiden rakentaminen ja jatkuva kehittäminen, sekä mainosbudjetista, joka määritellään mm. kohderyhmäsi koon ja tavoitteidesi mukaan. Instagram-mainontaa hallitaan Facebookin kautta, joten myös budjetti määritetään siellä.