Suunnittelemme ja toteutamme yrityksellesi tuloskeskeiset Facebook-mainonnan kampanjat. Facebook-mainonnassa toimii parhaiten jatkuvan mainonnan malli yksittäisten kampanjoiden sijaan. Instagram-mainonta tapahtuu myös Facebookin mainosalustan kautta.
Mainonta Facebookissa ja Instagramissa on tehokas tapa tavoittaa kerralla suuria ihmisjoukkoja. Toisaalta kohderyhmät pystytään rajaamaan hyvinkin tarkkaan, jolloin viesti saadaan perille kustannustehokkaasti juuri halutulle joukolle. Erityisesti kuluttaja-asiakkaiden tavoittamiseen Facebook on loistava paikka, mutta myös useimmat yritykset ovat nykyään siellä – toivottavasti myös sinun.
Instagram-mainonta tapahtuu myös Facebookin mainosalustan kautta. Instagram on Facebookia kuvapainotteisempi, joten siellä mainoksissa kannattaa panostaa visuaalisuuteen ja sitä tukevaan ytimekkääseen tekstisisältöön.
Läpinäkyvyys on tärkeä osa tekemistämme. Palavereissa tuomme kehitysehdotukset ja käymme läpi tehdyt toimenpiteet yhdessä läpi. Operoimme aina asiakkaidemme tileiltä, jolloin datan omistajuus pysyy asiakkaillamme. Mainonnan tulokset näkyvät aina asiakkaillemme räätälöidyltä reaaliaikaiselta dashboardilta. Testaaminen on osa tärkeitä mainonnan toteuttamisen rutiineja, joka tuottaa aina oivalluksia sekä tuloksia asiakkaillemme.
Tämä ei ole turhia ylistyssanoja pursuava oodi Miamille, vaan rehellistä pohdintaa tiimin juniorivahvistuksen näkökulmasta. Jos se sisältää hienoja sanoja,
Lue lisääAsiakasymmärrys on tilannetajua, joka oikein käytettynä auttaa onnistumaan markkinoinnissa.
Lue lisääSano heipat kankeille toimintamalleille ja tervehdi MIAMI Digital Labsia. Tuotamme verkkosivusto-, verkkokauppa- ja ohjelmistokehityksen palvelut totuttua nopeammin, tehokkaammin ja
Lue lisääSuomessa Instagramin suosio ohitti vuoden 2021 aikana jo Facebookin: alustalla on yli 3 miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. Instagramissa etsitään tyypillisesti inspiraatiota, joten mainostajille maaperä on otollinen. Instagram on erinomainen paikka esimerkiksi brändimainontaan ja erilaisten kampanjoiden mainostamiseen.
Instagram-mainonnassa on käytettävissä useita eri mainosmuotoja: esimerkiksi yksittäisen kuvan sisältävä mainos, videomainos, karusellimainos ja Instagram Stories -mainos. Kohdentamiseen on runsaasti vaihtoehtoja, kuten Facebook-mainonnassakin.
Ammattilaisen tekemänä käytössäsi ovat kaikkien Instagram-mainonnan muotojen osaaminen ja tehokkaimmiksi havaitut käytännöt. Saat käyttöösi lisäresurssia, joka vapauttaa aikaasi muuhun ja tuottaa tulosta. Vaikuttava Instagram-mainonta vaatii tuekseen myös laadukasta sisältöä, jonka pystymme tarjoamaan sinulle osana kokonaisuutta.
Instagram-mainonnan hinta muodostuu kokonaispalvelustamme maksamastasi kuukausihinnasta, johon kuuluvat kampanjoiden rakentaminen ja jatkuva kehittäminen, sekä mainosbudjetista, joka määritellään mm. kohderyhmäsi koon ja tavoitteidesi mukaan. Instagram-mainontaa hallitaan Facebookin kautta, joten myös budjetti määritetään siellä.