Näy siellä, missä tuotteillesi on kysyntää

Pinterest on hakukoneperiaatteella toimiva sosiaalisen median alusta, joka kokoaa harrastuksiin, kotiin, tyyliin ja muihin käyttäjien mielenkiinnon kohteisiin liittyviä kuvia sekä ideoita. Jos tuotteesi tai palvelusi kytkeytyy tämäntyyppisiin aihepiireihin, Pinterest voi olla tehokas kanava mainonnallesi.

Muotia, hyvinvointia, vapaa-aikaa...

Pinterestistä tavoitat kuluttaja-asiakkaita

Pinterestistä etsitään tyypillisesti inspiraatiota mahdollisiin hankintoihin, joten se on parhaimmillaan hyvinkin hedelmällistä maaperää B2C-mainostamiselle. Suomessa Pinterestillä on viikoittain noin 700 000 käyttäjää. Pinterestin käyttäjät ovat potentiaalisia asiakkaita esimerkiksi ravintoloille, hyvinvointi- ja muotialan yrityksille tai harrastustuotteiden valmistajille.

Pinterestissä mainokset sulautuvat käyttäjää kiinnostavaan sisältöön niin, etteivät ne näytä liian mainosmaisilta. Mainoksia voidaan kohdentaa hakusanojen avulla, jolloin käyttäjät näkevät ne juuri itselleen otollisimpaan aikaan. Muuten kohdentamisen mahdollisuudet ovat melko samankaltaisia kuin muissa alustoissa.

Mikä on tavoitteesi Pinterest-mainonnassa?

Pinterest-mainonnan avulla voit mm.

  • lisätä tuotteidesi tunnettuutta ja vauhdittaa myyntiä
  • houkutella käyttäjiä tutustumaan verkkosivujesi tai verkkokauppasi tarjontaan
  • rakentaa mielikuvaa yrityksestäsi
  • olla mukana luomassa trendejä.

Miksi valita meidät?

Läpinäkyvä mainonnan yhteistyömalli

Läpinäkyvyys on tärkeä osa tekemistämme. Palavereissa käymme yhdessä läpi tehdyt toimenpiteet ja tuomme esiin seuraavat kehitysehdotukset. Operoimme aina asiakkaidemme tileiltä, jolloin datan omistajuus pysyy asiakkaillamme. Mainonnan tulokset näkyvät aina asiakkaillemme räätälöidyltä reaaliaikaiselta dashboardilta.

Tärkeä osa mainonnan toteuttamisen rutiinejamme on testaaminen, joka tuottaa aina uusia oivalluksia sekä tuloksia asiakkaillemme. Tätä kautta mainonnasta saadaan koko ajan entistä toimivampaa ja se kehittyy tavoitteellisesti haluttuun suuntaan.

Ammattitaitoomme luottavat nämä yritykset

Aiheeseen liittyvää tietoa

Sosiaalinen media – markkinointikanavien vertailu
By

Sosiaalinen media – markkinointikanavien vertailu

Mitkä sosiaalisen median kanavat yrityksesi kannattaisi valita markkinointikäyttöön? Vai pitäisikö yrityksesi näkyä joka kanavassa? Lue ohjeemme aiheesta.

Lue lisää
Pinterest-mainonta: mitä se on ja kenelle se sopii?
By

Pinterest-mainonta: mitä se on ja kenelle se sopii?

Pinterest-mainonta on halpaa. Pinterest-mainonta on käyttäjien näkökulmasta toivottua. Mainoksia klikataan enemmän kuin muissa sosiaalisen median kanavissa. Tässä on jo

Lue lisää
Konversio-optimointi – enemmän irti verkkosivuista
By

Konversio-optimointi – enemmän irti verkkosivuista

Konversio-optimointi on erityisen tärkeää yrityksille, joilla suurin osa liideistä tulee verkkosivun kautta tai joilla myynti tapahtuu verkkokaupan kautta. Optimoinnin

Lue lisää

Usein kysytyt kysymykset

Pinterestissä mainokset sulautuvat luontevasti muun sisällön joukkoon, jolloin ne ovat helposti ideoita etsivien käyttäjien saatavilla. Sinulle se on erinomainen mahdollisuus kasvattaa esimerkiksi bränditietoisuutta, verkkomyyntiä ja tavoitettavuutta.

Pinterest-mainonnassa ratkaisu valitaan tavoitteesi mukaisesti: haluatko lisää bränditietoisuutta, liikennettä sivuillesi vai tuloksia esimerkiksi tilausten muodossa? Valittavissa on useita mainosmuotoja kuva- ja videomainoksista karuselli- ja kokoelmamainoksiin.

Ammattilaisen tekemänä käytössäsi ovat Pinterest-mainonnan osaaminen ja tehokkaimmiksi havaitut käytännöt. Saat käyttöösi lisäresurssia, joka vapauttaa aikaasi muuhun ja tuottaa tulosta. Vaikuttava Pinterest-mainonta vaatii tuekseen myös laadukasta sisältöä, jonka pystymme tarjoamaan sinulle osana kokonaisuutta.

Pinterest-mainonnan hinta muodostuu kokonaispalvelustamme maksamastasi kuukausihinnasta, johon kuuluvat kampanjoiden rakentaminen ja jatkuva kehittäminen, sekä Pinterestin mainosbudjetista, joka määritellään mm. kohderyhmäsi koon ja tavoitteidesi mukaan.