Rekrytointi digitaalisessa markkinoinnissa

Rekrytointi tottelee samaa vipua kuin digitaalinen myynti

Rekrytointi digitaalisessa markkinoinnissa on äärimmäisen tehokas keino tuoda avoimet työpaikat esiin oikean kohderyhmän tietouteen eri kanavissa. Toimialasta ja positiosta riippuen valitsemme markkinoinnin kanavan sen mukaan jossa rekrytoitavien henkilöiden voidaan olettaa viettävän aikaa.

Paras tulos saadaan monikanavaisesti sekä mainonnalla, jossa varioidaan useita mainosmuotoja.

BETTER

MARKETING.BUSINESS.LIFE.

B2B Demand Generation

Maksimoi jokaisen kampanjan tuotto

Digitaalisen B2B-markkinoinnin erikoisosaajana tunnemme mainoskanavien tehokkaimmat hyödyntämistavat. Tärkeässä roolissa tekemisessämme ovat suunnittelu, mittaaminen ja kehittäminen. Teemme tiivistä ja ketterää yhteistyötä kanssasi ja rakennamme markkinointisi liiketoimintasi tavoitteiden mukaisesti.

Kanssamme et maksa yksittäisten kampanjoiden optimoinnista tai hallinnoinnista, vaan siitä, että liiketoimintasi kasvaa.

Loistavia asiakkaitamme

Panosta asiakkaidesi auttamiseen – ota sisältö kasvun draiveriksi

Kun suuri osa yrityksistä on saapunut verkkoon ja aktivoitunut tekemään mainontaa, laadukas kohderyhmää auttava ja puhutteleva sisältö eri muodoissaan auttaa sinua erottautumaan massasta.

Sisällöt eivät ole pelkästään verkkosivustolle unohdettuja artikkeleita, vaan sisältöjä kannattaa hyödyntää aktiivisesti kaikissa markkinointifunnelin vaiheissa, tunnettuuden kasvattamisesta viimeiseen konversioon saakka.

Sisältöjen jakelu oikealle kohderyhmälle tapahtuu esimerkiksi sosiaalisen median mainontana uusille kohderyhmille, hakukoneissa niille, jotka hakevat ratkaisua tai tiettyä palvelua tai tuotetta, ja sähköpostilla niille, jotka ovat jo yrityksen markkinoinnin piirissä.

Saat koko asiantuntijatiimin avuksesi

Hinnoittelussamme on järkeä – palvelumme alkaen 3900 €/kk

Autamme muun muassa näissä asioissa:

  • Strategian toteutus uuden kysynnän luomiseksi
  • Mainonnan suunnittelu, toteutus ja hallinta (mm. LinkedIn, Google, Facebook, Instagram)
  • Räätälöity dashboard tuloksien seurantaan ja analysointiin
  • Jatkuva markkinoinnin testaaminen eri osa-alueilla
  • Uusien mahdollisuuksien tunnistaminen sekä toimenpide-ehdotelmien tekeminen
  • Verkkosivujen konversio-optimointi
  • Sisältöstrategian toteutus ja sisältöjen toteutus
  • Email-markkinointi