Sosiaalisen median mainonnalla lisää myyntiä

Mainonta sosiaalisessa mediassa on tehokas tapa tavoittaa kerralla suuria ihmisjoukkoja. Toisaalta kohderyhmät pystytään rajaamaan hyvinkin tarkkaan, jolloin viesti saadaan perille kustannustehokkaasti juuri halutulle joukolle.

Erityisen tärkeää sosiaalisen median mainonta on sisältömarkkinoinnissa, jotta sisällöt päätyvät oikean kohderyhmän kulutettavaksi. Kuten muukin mainonta, myös sosiaalisen median mainonta vaatii aktiivista kehittämistä varsinkin alkuvaiheessa. Näin löydetään oikeat kohderyhmät ja mainonnan parhaat käytänteet.

Ammattitaitoomme luottavat nämä yritykset

Ota testaus osaksi sosiaalisen median mainontaa

Kun somemainonnasta halutaan saada mahdollisimman tehokasta ja myös pitää se tehokkaana, tarvitaan pohjaksi oikein rakennettu analytiikka tavoitteineen. Testaamisen ja tulosten seuraamisen kautta mainontaa voidaan kehittää koko ajan paremmaksi.

Testaamista ei kannata tehdä testaamisen ilosta, vaan juuri niissä kohdissa, joissa potentiaalisia voittoja on mahdollista tehdä. Mainonnan sanomaa on syytä testata erilaisille kohderyhmille, jotta parhaiten toimivat tavat löydetään.

 Ota testaus osaksi sosiaalisen median mainontaa

Onnistu sosiaalisen median mainonnassa kanssamme

Tehokkain mainonnan kokonaisuus syntyy yleensä useampaa eri kanavaa hyödyntämällä. Autamme sinua valitsemaan markkinointiisi parhaiten sopivat somekanavat tuotteesi, palvelusi, kohderyhmäsi ja tavoitteidesi mukaan. Saat meiltä kampanjoiden kokonaisvaltaisen suunnittelun ja toteutuksen teksti- ja kuvasisältöineen.

 Onnistu sosiaalisen median mainonnassa kanssamme

Läpinäkyvä mainonnan yhteistyömalli

Läpinäkyvyys on tärkeä osa tekemistämme. Palavereissa käymme yhdessä läpi tehdyt toimenpiteet ja tuomme esiin seuraavat kehitysehdotukset. Operoimme aina asiakkaidemme tileiltä, jolloin datan omistajuus pysyy asiakkaillamme. Mainonnan tulokset näkyvät aina asiakkaillemme räätälöidyltä reaaliaikaiselta dashboardilta.

Tärkeä osa mainonnan toteuttamisen rutiinejamme on testaaminen, joka tuottaa aina uusia oivalluksia sekä tuloksia asiakkaillemme. Tätä kautta mainonnasta saadaan koko ajan entistä toimivampaa ja se kehittyy tavoitteellisesti haluttuun suuntaan.

Keskustele asiantuntijamme kanssa 🤌🏼
 Läpinäkyvä mainonnan yhteistyömalli

Näin päihitämme asiakkaidemme uniikit kasvuhaasteet

Keräämme asiantuntijatiimimme paikalle ja käymme läpi tavoitteesi, kohderyhmän, tärkeimmät kilpailijat sekä aikaisemmat tehdyt toimenpiteet.

Ennen kuin ammumme täyden laidallisen, suuntaamme piiput sinne, mistä tuloksia on odotettavissa eniten. Satojen tehtyjen suunnitelmien kokemuksella hyödynnämme parhaita, jo valmiiksi toimiviksi todettuja metodeja.

Kestävä talo rakennetaan vankkojen perustusten päälle, kuten myös onnistunut markkinointi. Tarvittaessa otamme uusia työkaluja käyttöön, jotta onnistumisesi on taattu.

Testaus on aina mukana työssämme. Töiden alkuvaiheessa sen merkitys on erityisen suuri, jotta löydämme toimivimmat metodit kilpailun voittoon.

Kun tykit on suunnattu ja tuloksia alkaa syntyä, on aika painaa kaasua ja laajentaa toimintaa. Toimivaksi havaittujen käytäntöjen monistaminen tuottaa tulosta yhä enemmän.

Aiheeseen liittyvää tietoa

Luo kysyntää – tutustu demand generationiin
By

Luo kysyntää – tutustu demand generationiin

Suurin osa yrityksistä kamppailee markkinoinnin tuloksellisuuden kanssa, mutta samaan aikaan strategia ja tavoitteet loistavat poissaolollaan. Mistä elementeistä toimiva markkinointistrategia

Lue lisää
Google Analytics 4 vie web-analytiikan seuraavalle tasolle
By

Google Analytics 4 vie web-analytiikan seuraavalle tasolle

Web-analytiikkaa keräävä Google Universal Analytics eli tutummin Google Analytics on jäämässä historiaan, sillä se ei käsittele dataa enää 1.7.2023

Lue lisää
Sosiaalinen media – markkinointikanavien vertailu
By

Sosiaalinen media – markkinointikanavien vertailu

Mitkä sosiaalisen median kanavat yrityksesi kannattaisi valita markkinointikäyttöön? Vai pitäisikö yrityksesi näkyä joka kanavassa? Lue ohjeemme aiheesta.

Lue lisää