Jätetään hetkeksi markkinoijille tyypillinen puhe epämääräisistä kampanjarakenteista ja kanavakohtaisista taktiikoista ja mennään suoraan asiaan:
Olemme erikoistuneet talotekniikan, kiinteistöliiketoiminnan, teollisuuden markkinointiin ja kasvuun. Asiakkaina on tunnettuja talotekniikan brändejä, teknisen eristämisen ja erikoisrakentamisen yrityksiä. Meillä on kokemusta ja tiedämme, miten näiden alojen markkinointia tehdään tuloksekkaasti.
Digitaalisen B2B-markkinoinnin erikoisosaajana tunnemme mainoskanavien tehokkaimmat hyödyntämistavat. Tärkeässä roolissa tekemisessämme ovat suunnittelu, mittaaminen ja kehittäminen. Teemme tiivistä ja ketterää yhteistyötä kanssasi ja rakennamme markkinointisi liiketoimintasi tavoitteiden mukaisesti.
Kanssamme et maksa yksittäisten kampanjoiden optimoinnista tai hallinnoinnista, vaan siitä, että liiketoimintasi kasvaa ja kehittyy.
Kun suuri osa yrityksistä on saapunut verkkoon ja aktivoitunut tekemään mainontaa, laadukas kohderyhmää auttava ja puhutteleva sisältö eri muodoissaan auttaa sinua erottautumaan massasta.
Sisällöt eivät ole pelkästään verkkosivustolle unohdettuja artikkeleita, vaan sisältöjä kannattaa hyödyntää aktiivisesti kaikissa markkinointifunnelin vaiheissa, tunnettuuden kasvattamisesta viimeiseen konversioon saakka.
Sisältöjen jakelu oikealle kohderyhmälle tapahtuu esimerkiksi sosiaalisen median mainontana uusille kohderyhmille, hakukoneissa niille, jotka hakevat ratkaisua tai tiettyä palvelua tai tuotetta, ja sähköpostilla niille, jotka ovat jo yrityksen markkinoinnin piirissä.
Autamme muun muassa näissä asioissa: