Videomainonta YouTubessa on tehokas tapa saada huomiota, lisätä brändin tunnettuutta ja kasvattaa kysyntää. YouTube toimii hakukoneena Googlen tavoin, ja käyttäjiä sillä on Suomessakin jo yli kolme miljoonaa. YouTube-mainonnan kohdennusmahdollisuudet ovat erittäin hyvät.
YouTubessa on kymmenittäin erilaisia kohdennusvaihtoehtoja, joten pystyt kohdentamaan videosi juuri halutulle kohderyhmälle. Demografisten tekijöiden lisäksi voidaan käyttää esimerkiksi elämäntapahtumiin perustuvia kohdennuksia tai hyvin yksityiskohtaisia kohdennuksia, kuten ostoaikeissa olevat henkilöt.
YouTube-mainonnan kustannukset ovat myös järkevät – maksat vain, kun videotasi katsotaan.
Läpinäkyvyys on tärkeä osa tekemistämme. Palavereissa käymme yhdessä läpi tehdyt toimenpiteet ja tuomme esiin seuraavat kehitysehdotukset. Operoimme aina asiakkaidemme tileiltä, jolloin datan omistajuus pysyy asiakkaillamme. Mainonnan tulokset näkyvät aina asiakkaillemme räätälöidyltä reaaliaikaiselta dashboardilta.
Tärkeä osa mainonnan toteuttamisen rutiinejamme on testaaminen, joka tuottaa aina uusia oivalluksia sekä tuloksia asiakkaillemme. Tätä kautta mainonnasta saadaan koko ajan entistä toimivampaa ja se kehittyy tavoitteellisesti haluttuun suuntaan.
Mitkä sosiaalisen median kanavat yrityksesi kannattaisi valita markkinointikäyttöön? Vai pitäisikö yrityksesi näkyä joka kanavassa? Lue ohjeemme aiheesta.
Lue lisääTarvitseeko YouTube-mainontasi piristysruisketta, jolla tulokset lähtevät nousuun? Kokeile näitä viittä vinkkiä kampanjoidesi tehostamiseen.
Lue lisääHyödynnätkö mainonnassasi videoita? Videomainonta YouTubessa on tehokas tapa saada huomiota, lisätä brändin tunnettuutta ja kasvattaa kysyntää. Mainontaa hallitaan Google
Lue lisääYouTube-mainonta on tehokas ja nykyaikainen tapa kasvattaa myyntiä ja näkyvyyttä. Videomainonta saa tehokkaasti katsojien huomion, ja Suomessa YouTubella on jo yli 3 miljoonaa käyttäjää. YouTube-mainonta tarjoaa myös erinomaiset mahdollisuudet mainosten kohdentamiseen juuri haluamallesi kohderyhmälle.
YouTuben mainontamuodot jaetaan kolmeen päätyyppiin: lyhyisiin bumper- eli puskurimainoksiin, pidempiin TrueView InStream -mainoksiin ja hakutulosten seassa näkyviin TrueView Video Discovery -mainoksiin. Valitsemme sopivimmat mainosmuodot tavoitteidesi ja tarpeesi mukaan.
Ammattilaisen tekemänä käytössäsi ovat kaikkien YouTube-mainonnan muotojen osaaminen ja tehokkaimmiksi havaitut käytännöt. Saat käyttöösi lisäresurssia, joka vapauttaa aikaasi muuhun ja tuottaa tulosta. Tehokas YouTube-mainonta vaatii tuekseen myös laadukasta sisältöä, jonka pystymme tarjoamaan sinulle osana kokonaisuutta.
YouTube-mainonnan hinta muodostuu kokonaispalvelustamme maksamastasi kuukausihinnasta, johon kuuluvat kampanjoiden rakentaminen ja jatkuva kehittäminen, sekä mainosbudjetista, joka määritellään mm. kohderyhmäsi koon ja tavoitteidesi mukaan.
niin hoidetaan verkkokauppasi analytiikka-asiat kuntoon!