“Miamilla on ammattitaitoinen ote kaikkiin tehtäviin, joita lähdemme toteuttamaan. He ymmärtävät liiketoimintaamme ja ovat valmiita perehtymään toimialaan syvällisesti.”

Arkancen tavoitteena on olla luotetuin kumppani rakennus- ja valmistavan teollisuuden digitaalisessa muutoksessa. Maailmanlaajuisesti ja paikallisesti toimiva yritys yhdistää huippuluokan teknologiapartnerit, omaa IP-ratkaisuosaamista, asiantuntijapalveluita ja strategista ajatusjohtajuutta. 

Ketterä ja suunnitelmallinen kumppani

Miamin ja Arkance Systemsin yhteistyö alkoi syksyllä 2021, kun Arkance etsi itselleen ketterää digimarkkinoinnin kumppania inhouse-markkinoinnin tueksi. Arkancen Marketing Specialist Katja Talasvuori vastasi Suomessa Arkancen markkinoinnista, joten lisäkädet olivat tarpeen.

“Vaatimuksena oli, että yhteistyökumppanin kanssa työnteko olisi tehokasta ja ketterää, mutta suunnitelmallista”, Talasvuori kertoo. 

Talasvuori alkoi etsimään markkinoinnin yhteistyökumppania Googlesta ja löydettyään Miamin, sen yleisvaikutelma herätti kiinnostuksen. Positiivinen vaikutelma vahvistui  yhteydenoton jälkeen ja yhteistyö päätettiin aloittaa.

“Sopimus on sellainen, että Miami auttaa tarpeen mukaan ja tarvetta on ollut säännöllisesti”, kuvailee Talasvuori. 

Miami on auttanut Arkancea monipuolisesti erilaisissa markkinoinnin toimenpiteissä.

“Miami on muun muassa toteuttanut mainontaa sosiaalisen median kanavissa, tehnyt Google Ads -kampanjoita, auttanut GA4:n käyttöönotossa ja tarjonnut asiantuntevaa apua mainonnan kohdentamisessa ja optimoinnissa,” kertoo Talasvuori 

Miami tekee Arkancelle mainoskampanjoita kvartaalisykleissä ja niitä jaellaan tarpeen mukaan Metassa, LinkedInissä ja Googlessa. Mainontaa on parhaillaankin käynnissä Metassa sekä LinkedInissä ja seuraavaa kampanjaa suunnitellaan.

Sujuvaa ja ammattitaitoista tekemistä

Talasvuori kertoo olevansa tyytyväinen yhteistyöhön:

“Kokemukseni mukaan Miamilla on B2B-markkinoinnin osaamista samankaltaisilta aloilta. Pidempiaikaisen yhteistyön ansiosta Miami on saanut ymmärryksen sekä toimialastamme että liiketoiminnastamme. Sen ansiosta projekteja ei tarvitse aloittaa alusta, vaan uudet projektit voi polkaista nopeasti käyntiin ilman, että työn laatu heikkenee.”

“Miamilla on ammattitaitoinen ote kaikkiin tehtäviin, joita lähdemme toteuttamaan. He ymmärtävät liiketoimintaamme ja ovat valmiita perehtymään toimialaan syvällisesti.”

Talasvuori nostaa esille myös arkisen yhteistyön sujuvuuden:

“Kampanjoiden rakentaminen on sujunut jouhevasti alusta loppuun saakka. Kommunikointi Miamin kanssa on vaivatonta, sillä vastaukset tulevat nopeasti, eikä kontaktointeja tarvitse odotella. Myös pyydetyt raportit mainonnan tehokkuudesta tulevat ajallaan ja pyydetyllä kielellä.” 

Arjen sujuvuutta lisää myös selkeä yhteyshenkilö ja se, että Miamin puolelta ei tule hierarkiaa, joka mutkistaisi yhteistyötä.

Kattavaa mainontaa tärkeillä toimialoilla

Talasvuori kertoo Arkancen hyötyneen monin tavoin yhteistyöstä Miamin kanssa:

“Olemme tehneet kampanjoita toimialalle, jossa emme ole vielä kaikkein tunnetuin.”

Miami on auttanut kohderyhmien tavoittamisessa eri kanavissa ja Talasvuori kertoo olevansa tyytyväisiä siihen, että he ovat Miamin avustuksella saaneet laaja-alaisia näkymiä uusille markkinoille.

Kattavan digitaalisen näkyvyyden saavuttaminen on pitkäjänteistä työtä ja Talasvuorella on mielessä selkeät seuraavat askeleet:

“Näkyvyyden lisäämisessä olemme onnistuneet, joten seuraava askel on saada asiakkaat lämpimiksi liideiksi.” 

Arkance on saanut Miamista kumppanin, joka ymmärtää sen liiketoimintaa ja tarjoaa asiantuntevaa osaamista. Talasvuori suosittelee Miamia erityisesti B2B-yrityksille, jotka etsivät luotettavaa ja ketterää kumppania, joka kuuntelee asiakasta ja perehtyy heidän toimialaansa.


Piditkö artikkelista? Kerro kaverille

Tapaa asiantuntijamme, niin teemme selkeän suunnitelman, miten erottaudut kilpailusta.