Kevään lukuvinkki: KPI-mittarit B2B-markkinoinnissa 2024

Markkinoinnin tavoitteet ja KPI-mittarit
By Anni Karjalainen

Markkinoinnin tavoitteet ja KPI-mittarit

Markkinoinnin automaatiot yrityksesi lisäkäsinä
By Anni Karjalainen

Markkinoinnin automaatiot yrityksesi lisäkäsinä

Digitaalinen analytiikka ja web-analytiikka markkinoinnin taustalla
By Anni Karjalainen

Digitaalinen analytiikka ja web-analytiikka markkinoinnin taustalla

Teetkö markkinointiasi dataohjautuvasti? 3 syytä, miksi se kannattaa
By Anni Karjalainen

Teetkö markkinointiasi dataohjautuvasti? 3 syytä, miksi se kannattaa

Attribuutiomallit mainonnan tulosten arvioinnissa
By Anni Karjalainen

Attribuutiomallit mainonnan tulosten arvioinnissa

Lopeta markkinoinnin osaoptimointi ja huomioi koko ostopolku
By Anni Karjalainen

Lopeta markkinoinnin osaoptimointi ja huomioi koko ostopolku