Google-mainonta tarjoaa runsaasti mahdollisuuksia, joista valitsemme käyttöösi tehokkaimmat. Hakusanamainonta parantaa yrityksesi löydettävyyttä, Display-mainonta lisää tehokkaasti näkyvyyttä ja videokampanjat täydentävät kokonaisuutta. Eri mainosmuotoja hyödyntämällä tavoitamme asiakkaasi ostopolun eri vaiheissa.
Hakusanamainonnalla tavoitat erityisesti ostovalmiit asiakkaat verkosta, kun he etsivät palveluita tai tuotteita. Hakukonemainonta on kustannustehokasta, koska maksat vain tuloksista. Mainoksiasi näytetään yrityksesi tarjontaan liittyvien hakujen yhteydessä.
Display-mainonnalla saat näkyvyyttä kohderyhmässäsi laajemmin. Mainokset näkyvät Googlen Display-verkoston sivustoilla ja erilaisissa sovelluksissa, joita on yhteensä jopa yli kolme miljoonaa. Display-mainonnassa on paljon erilaisia kohdennusmahdollisuuksia ja sitä voidaan toteuttaa remarketing-tyyppisenä jo yrityksesi sivuilla vierailleille henkilöille. Näin mainontaan saadaan entistä enemmän tehoa.
Kun Google-mainonnasta halutaan saada mahdollisimman tehokasta ja myös pitää se tehokkaana, tarvitaan pohjaksi oikein rakennettu analytiikka tavoitteineen. Testaamisen ja tulosten seuraamisen kautta mainontaa voidaan kehittää koko ajan paremmaksi.
Testaamista ei kannata tehdä testaamisen ilosta, vaan juuri niissä kohdissa, joissa potentiaalisia voittoja on mahdollista tehdä. Mainonnan sanomaa on syytä testata erilaisille kohderyhmille, jotta parhaiten toimivat tavat löydetään.
Tehokkain mainonnan kokonaisuus syntyy yleensä useampia eri mainosmuotoja hyödyntämällä. Autamme sinua valitsemaan markkinointiisi parhaiten sopivat Google-mainonnan keinot tuotteesi, palvelusi, kohderyhmäsi ja tavoitteidesi mukaan. Saat meiltä kampanjoiden kokonaisvaltaisen suunnittelun ja toteutuksen teksti- ja kuvasisältöineen.
Läpinäkyvyys on tärkeä osa tekemistämme. Palavereissa käymme yhdessä läpi tehdyt toimenpiteet ja tuomme esiin seuraavat kehitysehdotukset. Operoimme aina asiakkaidemme tileiltä, jolloin datan omistajuus pysyy asiakkaillamme. Mainonnan tulokset näkyvät aina asiakkaillemme räätälöidyltä reaaliaikaiselta dashboardilta.
Tärkeä osa mainonnan toteuttamisen rutiinejamme on testaaminen, joka tuottaa aina uusia oivalluksia sekä tuloksia asiakkaillemme. Tätä kautta mainonnasta saadaan koko ajan entistä toimivampaa ja se kehittyy tavoitteellisesti haluttuun suuntaan.
Mitkä sosiaalisen median kanavat yrityksesi kannattaisi valita markkinointikäyttöön? Vai pitäisikö yrityksesi näkyä joka kanavassa? Lue ohjeemme aiheesta.
Lue lisääHakusanamainonnassa on muutamia asioita, jotka pitää huomioida ennen aloittamista. Varsinkin jos et ole aikaisemmin tehnyt hakusanamainontaa ja aloitat mainonnan
Lue lisääHakukonemainontaa optimoidaan käyttämällä oikeita avainsanoja ja rakennetaan laskeutumissivun avainsanojen mukaisesti. Näin on hyvät mahdollisuudet päästä hakutulosten kärkeen, mutta milloin
Lue lisääKeräämme asiantuntijatiimimme paikalle ja käymme läpi tavoitteesi, kohderyhmän, tärkeimmät kilpailijat sekä aikaisemmat tehdyt toimenpiteet.
Ennen kuin ammumme täyden laidallisen, suuntaamme piiput sinne, mistä tuloksia on odotettavissa eniten. Satojen tehtyjen suunnitelmien kokemuksella hyödynnämme parhaita, jo valmiiksi toimiviksi todettuja metodeja.
Kestävä talo rakennetaan vankkojen perustusten päälle, kuten myös onnistunut markkinointi. Tarvittaessa otamme uusia työkaluja käyttöön, jotta onnistumisesi on taattu.
Testaus on aina mukana työssämme. Töiden alkuvaiheessa sen merkitys on erityisen suuri, jotta löydämme toimivimmat metodit kilpailun voittoon.
Kun tykit on suunnattu ja tuloksia alkaa syntyä, on aika painaa kaasua ja laajentaa toimintaa. Toimivaksi havaittujen käytäntöjen monistaminen tuottaa tulosta yhä enemmän.