Markkinointi palveluna B2B-yrityksille

Autamme yritystäsi suunnittelemaan ja toteuttamaan markkinoinnin kokonaisuuden, joka huomioi toimialasi ja sen asettamat vaatimukset.

Jatkuvuuteen tähtäävä toimintamalli ohjaa markkinointiasi

Sirpaleisesta toteutuksesta mitattavaan kokonaisuuteen

Markkinointi palveluna tarkoittaa asiakkaillemme kokonaisvaltaista yhteistyötä, joka sisältää yrityksesi tarpeiden mukaan valitut osa-alueet. Kokonaisuuteen voi kuulua esimerkiksi sisältö ja sen mainonta jatkuvan testaamisen sekä mittaroinnin avustamana. Toimintamallimme tekee markkinoinnista selkeän kokonaisuuden, joka nivoutuu osaksi liiketoimintaa. 

Saat kuukausittain sovitut markkinoinnin toimenpiteet asiantuntijatiimiltä, joka on kasattu yrityksesi tarpeiden mukaan. Tiimimme syventyy liiketoimintaasi ja kiteyttää sieltä markkinoinnin selkeimmät viestit sekä tärkeimmät toimenpiteet, joilla markkinointiin saadaan uutta virtaa.

 Sirpaleisesta toteutuksesta mitattavaan kokonaisuuteen
Sisällöt

Ylivertaiset sisällöt markkinoinnin perustana

Orgaaninen sisältö rakentaa perustan markkinoinnille, mutta vaatii huomattavan määrän resursseja – autamme yritystäsi luomaan sisältöjä, jotka viihdyttävät, kouluttavat ja sitouttavat kohdeyleisöäsi.

Perehdymme yrityksesi toimialaan huolellisesti, jotta voimme luoda asiakkaita aidosti auttavia ja kiinnostavia sisältöjä.

Lue lisää sisällöntotannosta
 Ylivertaiset sisällöt markkinoinnin perustana
Mainonta

Sisältöjen jakelu tärkeimmälle yleisöllesi

Kun haluat maksimoida vaikutuksen ja tavoittaa keskeisimmän yleisösi, sisältöjen oikeanlainen jakelu on avaintekijä. Sisällön jakaminen tarkasti ja oikeaan aikaan varmistaa, että viestisi saavuttaa oikeat ihmiset oikeassa muodossa. Tämä ei ainoastaan vahvista yhteyttäsi kohdeyleisöösi, vaan myös parantaa mahdollisuuksiasi herättää kiinnostusta ja sitouttaa lukijat.

Sisältöjen oikeanlainen jakelu ei ole vain tehokas tapa laajentaa näkyvyyttäsi, vaan se myös mahdollistaa syvemmän vuorovaikutuksen yleisösi kanssa. Varmistamalla, että sisältösi vastaa kohdeyleisösi tarpeita ja kiinnostuksen kohteita, voit luoda kestävämmän yhteyden ja rakentaa luottamusta.



Keskustele kokonaisuudesta
 Sisältöjen jakelu tärkeimmälle yleisöllesi
Miami 💜 asiakkaat

Meidän asiakkaana on hyvä olla

Ja nyt ei edes valehdella. Liiketoiminta harvoin on tasapaksua tekemistä, siksi myös me mukaudemmekin aina meidän asiakkaiden liiketoiminnan tarpeisiin aina tarvittaessa.

Usein meidän tiimi integroituu asiakkaisiimme niin vahvasti, että meidät nähdään firman sisäisinä tyyppeinä, eikä palveluntuottajina. Me saadaan kiitosta usein siitä, kun pystymme tuottamaan jotain odottamatonta nopeassa ajassa.

 

 Meidän asiakkaana on hyvä olla

Jatkuvuus tuottaa jatkuvia tuloksia

B2B-markkinoinnin tärkein voimavara asiakasta ymmärtävä ja monelle tasolle rakennettu sisältö. Kun sisältöjen luomiseen yhdistetään sisältöjen jakelu tärkeimmille kohderyhmille, jatkuva testaaminen sekä mittaaminen, syntyy voittava tapa tehdä B2B-markkinointia.