Meillä on sanottavaa B2B-markkinoinnista

B2B-markkinointi on tunnetusti kompleksista. Älä huoli – meidän työmme on tehdä monimutkaisesta yksinkertaista. Miami Focus -webinaari keskittyy B2B-markkinoinnin kipukohtiin ja haastaa markkinoinnin tekijöitä.

B2B-ajatusjohtajuus vs. niche famous – aseta tavoitteesi

Webinaarin materiaalit jälkikäteen katsottavaksi

Ikävä tosiasia: kaikki yritykset eivät voi olla alansa ajatusjohtajia. Niche famous on ilmiö, jonka avulla voit kuitenkin saavuttaa vahvan aseman tarkan kohdeyleisön keskuudessa ja kasvattaa markkinointisi vaikuttavuutta. Mitä niche famous käytännössä tarkoittaa, miten ajatusjohtajuus ja niche famous eroavat toisistaan ja miten valita, kumpi sopii paremmin yrityksen markkinoinnin tavoitteisiin?

Tutustu webinaarin materiaaleihin: 

Anna palautetta webinaaristamme tai jätä aihetoiveita:

Lue lisää
 Webinaarin materiaalit jälkikäteen katsottavaksi
Miami Focus -webinaarisarja saa jatkoa kesän jälkeen

Tilaa Change the Focus -uutiskirje ja pysy kuulolla

Viime vuodet ovat olleet tuulisia. Nyt jos koskaan on oikea hetki keskittyä muutokseen – etenkin B2B-markkinoinnissa. Change the Focus -uutiskirje kokoaa yhteen viimeisimmät havaintomme B2B-markkinoinnista ja toimittaa ne suoraan sähköpostiisi.

"*" näyttää pakolliset kentät

Name*
Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietosuojaselosteemme.
 Tilaa Change the Focus -uutiskirje ja pysy kuulolla

Verkostoidu asiantuntijoidemme kanssa

Teija Välinoro

Content Marketing Specialist

Anni Karjalainen

Content Marketing Specialist

Markus Liikanen

Founder, Marketing Strategist
Miami 💜 asiakkaat

Meidän asiakkaana on hyvä olla

Ja nyt ei edes valehdella. Liiketoiminta on harvoin tasapaksua tekemistä ja siksi mekin mukaudumme aina asiakkaidemme liiketoiminnan tarpeisiin.

Useimmiten tiimimme integroituu asiakkaisiimme niin vahvasti, että meidät nähdään firman sisäisinä tyyppeinä, eikä palveluntuottajina. Lisäksi me saamme usein kiitosta siitä, kun pystymme tuottamaan jotain odottamatonta nopeassa ajassa.

Jutellaan lisää
 Meidän asiakkaana on hyvä olla