Viime vuodet ovat olleet tuulisia. Nyt jos koskaan on oikea hetki keskittyä muutokseen – etenkin B2B-markkinoinnissa.
Ikävä tosiasia: kaikki yritykset eivät voi olla alansa ajatusjohtajia. Niche famous on ilmiö, jonka avulla voit kuitenkin saavuttaa vahvan aseman tarkan kohdeyleisön keskuudessa ja kasvattaa markkinointisi vaikuttavuutta. Mitä niche famous käytännössä tarkoittaa, miten ajatusjohtajuus ja niche famous eroavat toisistaan ja miten valita, kumpi sopii paremmin yrityksen markkinoinnin tavoitteisiin?
Tutustu webinaarin materiaaleihin:
Anna palautetta webinaaristamme tai jätä aihetoiveita:
Viime vuodet ovat olleet tuulisia. Nyt jos koskaan on oikea hetki keskittyä muutokseen – etenkin B2B-markkinoinnissa. Change the Focus -uutiskirje kokoaa yhteen viimeisimmät havaintomme B2B-markkinoinnista ja toimittaa ne suoraan sähköpostiisi.
"*" näyttää pakolliset kentät
Ja nyt ei edes valehdella. Liiketoiminta on harvoin tasapaksua tekemistä ja siksi mekin mukaudumme aina asiakkaidemme liiketoiminnan tarpeisiin.
Useimmiten tiimimme integroituu asiakkaisiimme niin vahvasti, että meidät nähdään firman sisäisinä tyyppeinä, eikä palveluntuottajina. Lisäksi me saamme usein kiitosta siitä, kun pystymme tuottamaan jotain odottamatonta nopeassa ajassa.