Viime vuodet ovat olleet tuulisia. Nyt jos koskaan on oikea hetki keskittyä muutokseen – etenkin B2B-markkinoinnissa.
B2B-ostopolut ovat pitkiä ja kompleksisia, mikä asettaa omat haasteensa sisältöstrategian luomiselle. Lisäksi elämme dark socialin aikakautta, jolloin kaikkea ei voi mitata, ja asiakkaan eteneminen ostopolulla jää suurimmaksi osaksi pimentoon. Mitä tulee huomioida erityisesti B2B-sisältöstrategiassa ja miten dark social vaikuttaa sisältöstrategiaan sekä sisällön tuottamiseen?
Tutustu webinaarin materiaaleihin:
Anna palautetta webinaaristamme tai jätä aihetoiveita:
Viime vuodet ovat olleet tuulisia. Nyt jos koskaan on oikea hetki keskittyä muutokseen – etenkin B2B-markkinoinnissa. Change the Focus -uutiskirje kokoaa yhteen viimeisimmät havaintomme B2B-markkinoinnista ja toimittaa ne suoraan sähköpostiisi.
"*" näyttää pakolliset kentät
Ja nyt ei edes valehdella. Liiketoiminta on harvoin tasapaksua tekemistä ja siksi mekin mukaudumme aina asiakkaidemme liiketoiminnan tarpeisiin.
Useimmiten tiimimme integroituu asiakkaisiimme niin vahvasti, että meidät nähdään firman sisäisinä tyyppeinä, eikä palveluntuottajina. Lisäksi me saamme usein kiitosta siitä, kun pystymme tuottamaan jotain odottamatonta nopeassa ajassa.