Viime vuodet ovat olleet tuulisia. Nyt jos koskaan on oikea hetki keskittyä muutokseen – etenkin B2B-markkinoinnissa.
Lyhytformaattien vetäessä huomiota puoleensa on vaikea fokusoida tekeminen syvällisemmälle tasolle, jota asiakkaat edelleen janoavat. Mitä laadukkaampaa sisältöä kohti pyritään, sitä vaikeammaksi peli muuttuu – mitä in-house-tiimin on tehtävä parantaakseen sisällöntuotantoaan? Järjestimme aiheesta webinaarin 5.4.2024.
Ja nyt ei edes valehdella. Liiketoiminta on harvoin tasapaksua tekemistä ja siksi mekin mukaudumme aina asiakkaidemme liiketoiminnan tarpeisiin.
Useimmiten tiimimme integroituu asiakkaisiimme niin vahvasti, että meidät nähdään firman sisäisinä tyyppeinä, eikä palveluntuottajina. Lisäksi me saamme usein kiitosta siitä, kun pystymme tuottamaan jotain odottamatonta nopeassa ajassa.