Meillä on sanottavaa B2B-markkinoinnista

B2B-markkinointi on tunnetusti kompleksista. Älä huoli – meidän työmme on tehdä monimutkaisesta yksinkertaista. Miami Focus -webinaari keskittyy B2B-markkinoinnin kipukohtiin ja haastaa markkinoinnin tekijöitä.

B2B-sisällön suunnittelu 2024: Haasta lyhyet formaatit

Webinaarin materiaalit jälkikäteen katsottavaksi

Lyhytformaattien vetäessä huomiota puoleensa on vaikea fokusoida tekeminen syvällisemmälle tasolle, jota asiakkaat edelleen janoavat. Mitä laadukkaampaa sisältöä kohti pyritään, sitä vaikeammaksi peli muuttuu – mitä in-house-tiimin on tehtävä parantaakseen sisällöntuotantoaan?

Tutustu webinaarin materiaaleihin:

Anna palautetta webinaaristamme:

 Webinaarin materiaalit jälkikäteen katsottavaksi
Miami Focus -webinaarisarja saa jatkoa

B2B-sisältöstrategia 2024: Dark social

Toinen Miami Focus -webinaari järjestetään 24.5.2024 klo 10–11. 

B2B-ostopolut ovat pitkiä ja kompleksisia, mikä asettaa omat haasteensa sisältöstrategian luomiselle. Lisäksi elämme dark socialin aikakautta, jolloin kaikkea ei voi mitata, ja asiakkaan eteneminen ostopolulla jää suurimmaksi osaksi pimentoon. Mitä tulee huomioida erityisesti B2B-sisältöstrategiassa ja miten dark social vaikuttaa sisältöstrategiaan sekä sisällöntuottamiseen?

Ilmoittaudu mukaan
 B2B-sisältöstrategia 2024: Dark social

Verkostoidu asiantuntijoidemme kanssa

Teija Välinoro

Content Marketing Specialist

Anni Karjalainen

Content Marketing Specialist

Markus Liikanen

Founder, Marketing Strategist
Miami 💜 asiakkaat

Meidän asiakkaana on hyvä olla

Ja nyt ei edes valehdella. Liiketoiminta on harvoin tasapaksua tekemistä ja siksi mekin mukaudumme aina asiakkaidemme liiketoiminnan tarpeisiin.

Useimmiten tiimimme integroituu asiakkaisiimme niin vahvasti, että meidät nähdään firman sisäisinä tyyppeinä, eikä palveluntuottajina. Lisäksi me saamme usein kiitosta siitä, kun pystymme tuottamaan jotain odottamatonta nopeassa ajassa.

Jutellaan lisää
 Meidän asiakkaana on hyvä olla