Suunnittelemme ja toteutamme yrityksellesi tuloskeskeiset Facebook-mainonnan kampanjat. Facebook-mainonnassa toimii parhaiten jatkuvan mainonnan malli yksittäisten kampanjoiden sijaan. Instagram-mainonta tapahtuu myös Facebookin mainosalustan kautta.
Mainonta Facebookissa ja Instagramissa on tehokas tapa tavoittaa kerralla suuria ihmisjoukkoja. Toisaalta kohderyhmät pystytään rajaamaan hyvinkin tarkkaan, jolloin viesti saadaan perille kustannustehokkaasti juuri halutulle joukolle. Erityisesti kuluttaja-asiakkaiden tavoittamiseen Facebook on loistava paikka, mutta myös useimmat yritykset ovat nykyään siellä – toivottavasti myös sinun.
Instagram-mainonta tapahtuu myös Facebookin mainosalustan kautta. Instagram on Facebookia kuvapainotteisempi, joten siellä mainoksissa kannattaa panostaa visuaalisuuteen ja sitä tukevaan ytimekkääseen tekstisisältöön.
Hyödynnämme Facebook- ja Instagram-mainontaa suurelle osalle asiakkaitamme osana kokonaisuutta. Kohdentaminen perustuu mm. kiinnostuksen kohteisiin, demografisiin tietoihin, maantieteelliseen sijaintiin ja asuinpaikkaan. Lisäksi erittäin tehokas kohdennustapa on luoda kohderyhmiä sähköpostilistojen tai asiakasrekisterin pohjalta. Kun kohderyhmä on saatu vierailemaan sivustolla, kannattaa hyödyntää uudelleenmarkkinointia eli remarketingia.
Yhdistämme usein Facebook-mainontaa sisältömarkkinointiin, jolloin sisällöt päätyvät oikean kohderyhmän kulutettavaksi. Kuten muukin mainonta, Facebook vaatii aktiivista kehittämistä varsinkin mainonnan alkuvaiheessa, jotta oikeat kohderyhmät sekä mainonnan parhaat käytänteet löytyvät.
Läpinäkyvyys on tärkeä osa tekemistämme ja yhteistyötä asiakkaiden kanssa. Palavereissa käymme yhdessä läpi tehdyt toimenpiteet ja tuomme esiin seuraavat kehitysehdotukset. Operoimme aina asiakkaidemme tileiltä, jolloin datan omistajuus pysyy asiakkaillamme. Mainonnan tulokset näkyvät aina asiakkaillemme räätälöidyltä reaaliaikaiselta dashboardilta.
Tärkeä osa mainonnan toteuttamisen rutiinejamme on testaaminen, joka tuottaa aina uusia oivalluksia sekä tuloksia asiakkaillemme. Tätä kautta mainonnasta saadaan koko ajan entistä toimivampaa ja se kehittyy tavoitteellisesti haluttuun suuntaan.
Mitkä sosiaalisen median kanavat yrityksesi kannattaisi valita markkinointikäyttöön? Vai pitäisikö yrityksesi näkyä joka kanavassa? Lue ohjeemme aiheesta.
Lue lisääRiittääkö orgaanisten julkaisujen tekeminen näkyvyyden saamiseen Facebookissa ja milloin tarvitaan myös mainontaa? Lue tästä ohjeemme toimivan Facebook-markkinoinnin pohjaksi.
Lue lisääMenestyksekäs Facebook-mainonta vaatii erilaisten mainonnan taktiikoiden hallitsemisen lisäksi myös sisältöä, joka kiinnittää kohderyhmän huomion. Lue, mistä elementeistä laadukas ja
Lue lisääFacebook on somealustoista käytetyin, sekä maailmanlaajuisesti että Suomen tasolla. Facebook-mainonta tarjoaa loistavat mahdollisuudet sekä kuluttaja- että yritysasiakkaiden tavoittamiseen. Facebook on myös mainosalustana edullinen suhteessa muihin sosiaalisen median kanaviin.
Facebookissa on käytettävissä paljon erilaisia mainosmuotoja, joista valitsemme sopivimmat tavoitteidesi mukaisesti. Mainoksia voidaan tehdä esimerkiksi kuvina, videoina, diasarjoina, karuselleina, kokoelmina, tarjouksina ja tapahtumina. Myös kohdentamiseen Facebook tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet.
Ammattilaisen tekemänä käytössäsi ovat kaikkien Facebook-mainonnan muotojen osaaminen ja tehokkaimmiksi havaitut käytännöt. Saat käyttöösi lisäresurssia, joka vapauttaa aikaasi muuhun ja tuottaa tulosta. Tehokas Facebook-mainonta vaatii tuekseen myös laadukasta sisältöä, jonka pystymme tarjoamaan sinulle osana kokonaisuutta.
Facebook-mainonnan hinta muodostuu kokonaispalvelustamme maksamastasi kuukausihinnasta, johon kuuluvat kampanjoiden rakentaminen ja jatkuva kehittäminen, sekä Facebookin mainosbudjetista, joka määritellään mm. kohderyhmäsi koon ja tavoitteidesi mukaan.
Suomessa Instagramin suosio ohitti vuoden 2021 aikana jo Facebookin: alustalla on yli 3 miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. Instagramissa etsitään tyypillisesti inspiraatiota, joten mainostajille maaperä on otollinen. Instagram on erinomainen paikka esimerkiksi brändimainontaan ja erilaisten kampanjoiden mainostamiseen.
Instagram-mainonnassa on käytettävissä useita eri mainosmuotoja: esimerkiksi yksittäisen kuvan sisältävä mainos, videomainos, karusellimainos ja Instagram Stories -mainos. Kohdentamiseen on runsaasti vaihtoehtoja, kuten Facebook-mainonnassakin.
Ammattilaisen tekemänä käytössäsi ovat kaikkien Instagram-mainonnan muotojen osaaminen ja tehokkaimmiksi havaitut käytännöt. Saat käyttöösi lisäresurssia, joka vapauttaa aikaasi muuhun ja tuottaa tulosta. Vaikuttava Instagram-mainonta vaatii tuekseen myös laadukasta sisältöä, jonka pystymme tarjoamaan sinulle osana kokonaisuutta.
Instagram-mainonnan hinta muodostuu kokonaispalvelustamme maksamastasi kuukausihinnasta, johon kuuluvat kampanjoiden rakentaminen ja jatkuva kehittäminen, sekä mainosbudjetista, joka määritellään mm. kohderyhmäsi koon ja tavoitteidesi mukaan. Instagram-mainontaa hallitaan Facebookin kautta, joten myös budjetti määritetään siellä.