Viime vuodet ovat olleet tuulisia. Nyt jos koskaan on oikea hetki keskittyä muutokseen – etenkin B2B-markkinoinnissa.
Social first -ajattelutapa on nykyaikaisen B2B-markkinoinnin ydin. Kyse ei ole siitä, pitäisikö tehdä sosiaalista mediaa, vaan siitä, miten sitä tehdään paremmin, uskottavammin ja tuloksekkaammin. Tässä webinaarissa haastamme nykyisen ajattelusi ja tarjoamme käytännönläheisiä vinkkejä siihen, miten rakennat strategian, joka nostaa sosiaalisen median tärkeimpään rooliin asiakashankinnassa, asiakkaiden sitouttamisessa ja ajatusjohtajuuden kasvattamisessa.
Tutustu webinaarin materiaaleihin:
Anna palautetta webinaaristamme tai jätä aihetoiveita:
Aiempien webinaarien tallenteet:
Viime vuodet ovat olleet tuulisia. Nyt jos koskaan on oikea hetki keskittyä muutokseen – etenkin B2B-markkinoinnissa. Change the Focus -uutiskirje kokoaa yhteen viimeisimmät havaintomme B2B-markkinoinnista ja toimittaa ne suoraan sähköpostiisi.
"*" näyttää pakolliset kentät
Ja nyt ei edes valehdella. Liiketoiminta on harvoin tasapaksua tekemistä ja siksi mekin mukaudumme aina asiakkaidemme liiketoiminnan tarpeisiin.
Useimmiten tiimimme integroituu asiakkaisiimme niin vahvasti, että meidät nähdään firman sisäisinä tyyppeinä, eikä palveluntuottajina. Lisäksi me saamme usein kiitosta siitä, kun pystymme tuottamaan jotain odottamatonta nopeassa ajassa.