B2B-markkinoinnin vaikuttavuus

Meidän kanssamme markkinoinnin vaikuttavuus rakentuu erilaisista sosiaalisen median kampanjoista, hakukonelöydettävyydestä ja mainonnasta, joissa luovat sisällöt ovat pääosassa. Yksittäisinä taktiikoina ne auttavat markkinointiasi menestymään ja yhdessä ne kasvattavat myyntiputkeasi, luovat uusia myynnin mahdollisuuksia sekä kasvattavat yrityksesi tunnettavuutta.

LinkedIn - YouTube - Facebook - Instagram - TikTok

Sosiaalisen median mainonta ja kampanjat

Olemme erikoistuneet sisältöpohjaisiin kampanjoihin, jotka samanaikaisesti luovat kysyntää sekä tuottavat liidejä ja selkeitä signaaleja myynnille. Mainonta on B2B-markkinoinnin osa-alue, jossa ei ole oikotietä onneen. Oikeat kanavat, tarkasti määritelty kohderyhmä ja terävät mainossisällöt luovat pohjan onnistuneelle mainonnalle.

Parhaat kampanjat ovat jatkuvia — niitä jalostetaan, mitataan ja optimoidaan arjessa toistuvasti.

 

Jutellaan lisää
isover_facebookCarousel_ads Sosiaalisen median mainonta ja kampanjat
Löydettävyys - Tekninen SEO - Sisältö - Asiakasymmärrys - Analytiikka - Auditointi

B2B-hakukoneoptimointi

B2B-hakukoneoptimointi vaatii liiketoimintaymmärrystä: laadukkainkaan sisältösi ei ole penninkään arvoinen, jos kukaan ei löydä sitä. Älä mene halpaan ja tee hakukoneoptimointia samoilla keinoilla kuin kuluttajaliiketoiminnassa, jolloin päädyt kilpailemaan vaikeammilla sanoilla tai termit eivät vastaa sitä, mitä liiketoimintasi todellisuudessa on.

Teemme B2B-hakukoneoptimointia sekä teknisesti että sisällöllisesti. Ymmärrämme, miten potentiaaliset asiakkaasi ajattelevat ja johdatamme heidät sisältöihisi, jotka he kokevat aidosti arvokkaiksi.

Lue lisää sisällöntotannosta
 B2B-hakukoneoptimointi
Digitaalinen mainonta

Display-mainonta

Display-mainonta mahdollistaa brändisi näkyvyyden useilla verkkosivustoilla ja Googlen omistamilla sosiaalisen median alustoilla. Hyödyntämällä Googlen omaa kohdennusdataa saat ainutlaatuisia mahdollisuuksia tavoittaa oikea yleisö, jota et muissa kanavissa pysty saavuttamaan.

Hyödynnämme monipuolisia mainosformaatteja, kuten bannereita, videoita ja interaktiivisia mainoksia, jotka kiinnittävät yleisösi huomion tehokkaasti. Lisäksi seuraamme kampanjoidesi suorituskykyä reaaliaikaisesti, mikä mahdollistaa jatkuvan optimoinnin ja parantaa investointisi tuottoa.

 Display-mainonta
Digitaalinen mainonta

Videomarkkinointi

Digitaalinen mainonta ja luovuus kulkevat käsi kädessä. Monet suositut kanavat perustuvat videoihin, ja videoiden hyödyntäminen formaattina kasvaa jatkuvasti. Kampanjat toimivat usein paremmin, kun videoita hyödynnetään osana mainontaa. Videot eivät pelkästään lisää mainosten visuaalista houkuttelevuutta, vaan myös sitouttavat yleisösi tehokkaammin.

On myös syytä muistaa, että ihmiset rakastavat tarinoita. Videoiden käyttö antaa mahdollisuuden kertoa tarinoita, esitellä tuotteita toiminnassa ja luoda tunneperäistä yhteyttä yleisöön.

 

 Videomarkkinointi
Vaikuttavuus

Sähköpostimarkkinointi

Nyt ei puhuta uutiskirjeestä, jota todennäköisesti jo lähetätte koko asiakaskunnallenne. Sähköposti on edelleen yksi tehokkaimmista keinoista luoda uutta liikevaihtoa personoiduilla kampanjoilla, joita voidaan tukea esimerkiksi mainonnan avulla. Lisäksi sähköpostin avulla voidaan luoda myynnin alkupäähän jatkuvasti uusia mahdollisuuksia minimaalisin kustannuksin.

Keskustele kokonaisuudesta
 Sähköpostimarkkinointi
Miami 💜 asiakkaat

Meidän asiakkaanamme on hyvä olla

Ja nyt ei edes valehdella. Liiketoiminta on harvoin tasapaksua tekemistä ja siksi mekin mukaudumme aina asiakkaidemme liiketoiminnan tarpeisiin.

Useimmiten tiimimme integroituu asiakkaisiimme niin vahvasti, että meidät nähdään firman sisäisinä tyyppeinä, eikä palveluntuottajina. Lisäksi saamme usein kiitosta, kun pystymme tuottamaan jotain odottamatonta nopeassa ajassa.

 

 Meidän asiakkaanamme on hyvä olla

Valitse sinulle sopivin yhteistyömalli – aloitetaan isosti tai pienesti

Toimimme jouhevasti koko B2B-markkinoinnin kokonaisuuden sekä sisältöstrategian toteuttajana, sisältöauditoijana tai tiimisi lisäkäsinä auttamassa muun muassa sisältökonseptien luomisessa. Toimintamallimme tekee markkinoinnista selkeän kokonaisuuden, joka nivoutuu osaksi liiketoimintaa. Tähän kokonaisuuteen voi kuulua esimerkiksi sisältö ja sen mainonta jatkuvan testaamisen sekä mittaroinnin avustamana.

Jatkuvuus tuottaa jatkuvia tuloksia

Markkinoinnin tärkein voimavara on asiakasta ymmärtävä ja monelle tasolle rakennettu sisältö. Kun sisältöjen luomiseen yhdistetään sisältöjen jakelu tärkeimmille kohderyhmille, jatkuva testaaminen sekä mittaaminen, syntyy voittava tapa tehdä markkinointia.