Viime vuodet ovat olleet tuulisia. Nyt jos koskaan on oikea hetki keskittyä muutokseen – etenkin B2B-markkinoinnissa.
Olemme erikoistuneet sisältöpohjaisiin kampanjoihin, jotka samanaikaisesti luovat kysyntää sekä tuottavat liidejä ja selkeitä signaaleja myynnille. Mainonta on B2B-markkinoinnin osa-alue, jossa ei ole oikotietä onneen. Oikeat kanavat, tarkasti määritelty kohderyhmä ja terävät mainossisällöt luovat pohjan onnistuneelle mainonnalle.
Parhaat kampanjat ovat jatkuvia — niitä jalostetaan, mitataan ja optimoidaan arjessa toistuvasti.
B2B-hakukoneoptimointi vaatii liiketoimintaymmärrystä: laadukkainkaan sisältösi ei ole penninkään arvoinen, jos kukaan ei löydä sitä. Älä mene halpaan ja tee hakukoneoptimointia samoilla keinoilla kuin kuluttajaliiketoiminnassa, jolloin päädyt kilpailemaan vaikeammilla sanoilla tai termit eivät vastaa sitä, mitä liiketoimintasi todellisuudessa on.
Teemme B2B-hakukoneoptimointia sekä teknisesti että sisällöllisesti. Ymmärrämme, miten potentiaaliset asiakkaasi ajattelevat ja johdatamme heidät sisältöihisi, jotka he kokevat aidosti arvokkaiksi.
Display-mainonta mahdollistaa brändisi näkyvyyden useilla verkkosivustoilla ja Googlen omistamilla sosiaalisen median alustoilla. Hyödyntämällä Googlen omaa kohdennusdataa saat ainutlaatuisia mahdollisuuksia tavoittaa oikea yleisö, jota et muissa kanavissa pysty saavuttamaan.
Hyödynnämme monipuolisia mainosformaatteja, kuten bannereita, videoita ja interaktiivisia mainoksia, jotka kiinnittävät yleisösi huomion tehokkaasti. Lisäksi seuraamme kampanjoidesi suorituskykyä reaaliaikaisesti, mikä mahdollistaa jatkuvan optimoinnin ja parantaa investointisi tuottoa.
Digitaalinen mainonta ja luovuus kulkevat käsi kädessä. Monet suositut kanavat perustuvat videoihin, ja videoiden hyödyntäminen formaattina kasvaa jatkuvasti. Kampanjat toimivat usein paremmin, kun videoita hyödynnetään osana mainontaa. Videot eivät pelkästään lisää mainosten visuaalista houkuttelevuutta, vaan myös sitouttavat yleisösi tehokkaammin.
On myös syytä muistaa, että ihmiset rakastavat tarinoita. Videoiden käyttö antaa mahdollisuuden kertoa tarinoita, esitellä tuotteita toiminnassa ja luoda tunneperäistä yhteyttä yleisöön.
Nyt ei puhuta uutiskirjeestä, jota todennäköisesti jo lähetätte koko asiakaskunnallenne. Sähköposti on edelleen yksi tehokkaimmista keinoista luoda uutta liikevaihtoa personoiduilla kampanjoilla, joita voidaan tukea esimerkiksi mainonnan avulla. Lisäksi sähköpostin avulla voidaan luoda myynnin alkupäähän jatkuvasti uusia mahdollisuuksia minimaalisin kustannuksin.
Ja nyt ei edes valehdella. Liiketoiminta on harvoin tasapaksua tekemistä ja siksi mekin mukaudumme aina asiakkaidemme liiketoiminnan tarpeisiin.
Useimmiten tiimimme integroituu asiakkaisiimme niin vahvasti, että meidät nähdään firman sisäisinä tyyppeinä, eikä palveluntuottajina. Lisäksi saamme usein kiitosta, kun pystymme tuottamaan jotain odottamatonta nopeassa ajassa.
Toimimme jouhevasti koko B2B-markkinoinnin kokonaisuuden sekä sisältöstrategian toteuttajana, sisältöauditoijana tai tiimisi lisäkäsinä auttamassa muun muassa sisältökonseptien luomisessa. Toimintamallimme tekee markkinoinnista selkeän kokonaisuuden, joka nivoutuu osaksi liiketoimintaa. Tähän kokonaisuuteen voi kuulua esimerkiksi sisältö ja sen mainonta jatkuvan testaamisen sekä mittaroinnin avustamana.
Saatte markkinoinnin toteutukseen saumattoman ja testatun prosessin, joka maksimoi tehokkuuden ja tuottaa mitattavia tuloksia.
Saatte käyttöönne osaajamme ja selkeän mallin, jonka avulla olemme auttaneet useita asiakkaitamme uusien markkinoiden avaamisessa.
Saatte selkeän sisältöstrategian, joka tukee liiketoimintatavoitteita. Sisältöstrategian avulla jatkuva sisältötyö tehostuu ja vaikuttavuus kasvaa.
Saatte meiltä selkeän prosessin, jolla altistamme tärkeimmän kohderyhmäsi jatkuvasti sisällöille ja ohjaamme heidät ostopolulle.