B2B-vaikuttavuusmarkkinointi

Meidän kanssamme markkinoinnin vaikuttavuus rakentuu erilaisista sosiaalisen median kampanjoista, hakukonelöydettävyydestä ja mainonnasta, joissa luovat sisällöt ovat pääosassa. Yksittäisinä taktiikoina ne auttavat markkinointiasi menestymään, yhdessä ne kasvattavat myyntiputkeasi, luovat uusia myynnin mahdollisuuksia ja kasvattavat yrityksesi tunnettavuutta.

Linkedin - Youtube - Facebook - Instagram - TikTok - Google - Bing

Jatkuva mainonta ja kampanjat

Olemme erikoistuneet sisältöpohjaisiin kampanjoihin, jotka samanaikaisesti luovat kysyntää, tuottavat liidejä ja selkeitä signaaleja myynnille.

Mainonta on B2B-markkinoinnin osa-alue, jossa ei ole oikotietä onneen. Oikeat kanavat, tarkasti määritelty kohderyhmä ja terävät mainossisällöt luovat pohjan onnistuneelle mainonnalle.

Parhaat kampanjat ovat jatkuvia — niitä jalostetaan, mitataan ja optimoidaan arjessa toistuvasti.

 

Jutellaan lisää
isover_facebookCarousel_ads Jatkuva mainonta ja kampanjat
Löydettävyys - Tekninen SEO - Sisältö - Asiakasymmärrys - Analytiikka - Auditointi

B2B-hakukoneoptimointi

B2B-hakukoneoptimointi vaatii liiketoimintaymmärrystä. Laadukkainkaan sisältösi ei ole penninkään arvoinen, jos sitä ei kukaan löydä. Älä mene halpaan ja tee hakukoneoptimointia samoilla keinoilla kuin kuluttajaliiketoiminnassa, jolloin päädyt kilpailemaan vaikeammilla sanoilla tai termit eivät vastaa sitä, mitä liiketoimintasi todellisuudessa on.

Me teemme B2B-hakukoneoptimointia teknisesti ja sisällöllisesti. Ymmärrämme, miten potentiaaliset asiakkaasi ajattelevat ja johdatamme heidät sisältöihisi, jotka he kokevat aidosti arvokkaiksi.

Lue lisää sisällöntotannosta
 B2B-hakukoneoptimointi
Mainonta

Sisältöjen jakelu tärkeimmälle yleisöllesi

Kun haluat maksimoida vaikuttavuuden ja tavoittaa keskeisimmän yleisösi, sisältöjen oikeanlainen jakelu on avaintekijä. Sisällön jakaminen tarkasti ja oikeaan aikaan varmistavat, että viestisi saavuttaa oikeat ihmiset oikeassa muodossa. Tämä parantaa mahdollisuuksiasi herättää kiinnostusta ja sitouttaa lukijat.

Sisältöjen oikeanlainen jakelu ei ole vain tehokas tapa laajentaa näkyvyyttäsi, vaan se myös mahdollistaa syvemmän vuorovaikutuksen yleisösi kanssa. Varmistamalla, että sisältösi vastaavat kohdeyleisösi tarpeita ja kiinnostuksen kohteita, voit luoda kestävämmän yhteyden ja rakentaa luottamusta.

Keskustele kokonaisuudesta
 Sisältöjen jakelu tärkeimmälle yleisöllesi
Miami 💜 asiakkaat

Meidän asiakkaana on hyvä olla

Ja nyt ei edes valehdella. Liiketoiminta on harvoin tasapaksua tekemistä ja siksi mekin mukaudumme aina asiakkaidemme liiketoiminnan tarpeisiin.

Useimmiten tiimimme integroituu asiakkaisiimme niin vahvasti, että meidät nähdään firman sisäisinä tyyppeinä, eikä palveluntuottajina. Lisäksi me saamme usein kiitosta siitä, kun pystymme tuottamaan jotain odottamatonta nopeassa ajassa.

 

 Meidän asiakkaana on hyvä olla

Valitse sinulle sopivin yhteistyömalli, aloitetaan isosti tai pienesti

Toimimme jouheasti koko B2B-markkinoinnin kokonaisuuden sekä sisältöstrategian toteuttajana, sisältöauditoijana tai tiimisi lisäkäsinä auttamassa muunmuassa sisältökonseptien luomisessa. Toimintamallimme tekee markkinoinnista selkeän kokonaisuuden, joka nivoutuu osaksi liiketoimintaa. Tähän kokonaisuuteen voi kuulua esimerkiksi sisältö ja sen mainonta jatkuvan testaamisen sekä mittaroinnin avustamana.

Jatkuvuus tuottaa jatkuvia tuloksia

Markkinoinnin tärkein voimavara on asiakasta ymmärtävä ja monelle tasolle rakennettu sisältö. Kun sisältöjen luomiseen yhdistetään sisältöjen jakelu tärkeimmille kohderyhmille, jatkuva testaaminen sekä mittaaminen, syntyy voittava tapa tehdä markkinointia.